Door2door - jak zarezerwować termin?

Wypełnij formularz na stronie lub zadzwoń do nas!
Nasz konsultant umówi wizytę w serwisie, w dogodnym dla Ciebie terminie.

Odbiór auta
W ustalonym terminie odbierzemy Twoje auto z domu lub pracy w godzinach 8 - 10 rano lub w innych ustalonych. Auto zostanie odebrane przez pracownika naszego serwisu. Otrzymasz także do podpisania protokół zdawczy, który zapewni bezpieczeństwo i ubezpieczenie na czas transportu Twojego samochodu.

Naprawa / przegląd
Przeglądy oraz naprawy wykonywane są zgodnie z zaleceniami Hyundai Motor Poland, w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Używamy wyłącznie części zgodnych z oryginałem.

Co gdy w trakcie serwisowania okaże się, że naprawy wymaga coś jeszcze?
W przypadku gdy konieczna jest wymiana części lub dodatkowa naprawa, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania Twojej zgody lub odmowy. Wszelkie czynności dodatkowo płatne będą wykonane dopiero po Twojej akceptacji.

Gwarancja na naprawę i części
Każdy przegląd i naprawa wykonywana jest przez naszych doświadczonych mechaników z wykorzystaniem najnowszych urządzeń diagnostycznych. Usługi serwisu autoforte.pl objęte są gwarancją na części i naprawę.

Odkażanie
W trosce o Państwa bezpieczeństwo każde auto w naszym serwisie przed zwrotem jest starannie odkażane metodą ozonowania.

Zwrot auta
Twój samochód zostanie dostarczony pod dom lub w miejsce pracy w ustalonym terminie Wraz z kluczykami i dokumentami od auta, pracownik serwisu przekaże Tobie do podpisania protokół odbiorczy. Gotowe!