Skip to content

Door2door - jak zarezerwować termin?​

Zadzwoń lub napisz do nas!

Nasz konsultant umówi wizytę w serwisie, w dogodnym dla Ciebie terminie.

człowiek, stoi przed autem, uśmiecha się

Odbiór auta

W ustalonym terminie odbierzemy Twoje auto z domu lub pracy w godzinach 8 - 10 rano lub w innych ustalonych. Auto zostanie odebrane przez pracownika naszego serwisu. Otrzymasz także do podpisania protokół zdawczy, który zapewni bezpieczeństwo i ubezpieczenie na czas transportu Twojego samochodu.

człowiek, uśmiecha się, wymienia klocki hamulcowe

Naprawa / przegląd

Przeglądy oraz naprawy wykonywane są zgodnie z zaleceniami Hyundai Motor Poland, w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Używamy wyłącznie części zgodnych z oryginałem.

kobieta i mężczyzna, stoją przed autem, on mierzy bieżnik w oponie, ona podziwia

Co gdy w trakcie serwisowania okaże się, że naprawy wymaga coś jeszcze?

W przypadku gdy konieczna jest wymiana części lub dodatkowa naprawa, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania Twojej zgody lub odmowy. Wszelkie czynności dodatkowo płatne będą wykonane dopiero po Twojej akceptacji.

samochód na podnośniku w warsztacie

Gwarancja na naprawę i części

Każdy przegląd i naprawa wykonywana jest przez naszych doświadczonych mechaników z wykorzystaniem najnowszych urządzeń diagnostycznych. Usługi serwisu autoforte.pl objęte są gwarancją na części i naprawę.

Odkażanie

W trosce o Państwa bezpieczeństwo każde auto w naszym serwisie przed zwrotem jest starannie odkażane metodą ozonowania.

Zwrot auta

Twój samochód zostanie dostarczony pod dom lub w miejsce pracy w ustalonym terminie Wraz z kluczykami i dokumentami od auta, pracownik serwisu przekaże Tobie do podpisania protokół odbiorczy. Gotowe!

Umów się na wizytę